Kauppakeskus Saari avattiin Helsingin Laajasalossa marraskuussa 2018. Pääurakoitsijana toimi NCC ja kohteen arkkitehtinä Jaakkola Arkkitehdit. Kauppakeskuksella on pysäköintitiloja pihalla ja lisäksi parkkihallissa on 165 paikkaa. Kolmen talven jälkeen havaittiin ajourilla selkeää kulumaa ja lisäksi lattiapinta oli pölyävä.
Pysäköintihallien suurin ongelma on ajourien kuluminen nastarengasrasituksessa. Erityisesti tämä ongelma korostuu rampeissa, jyrkissä mutkissa sekä maksupäätteiden ja puomien kohdalla. Myös liikuntasaumojen viereiset kohdat ovat alttiita nastarenkaiden iskuille ja betonivaurioille. Mitä kauemmin ongelmat jätetään hoitamatta, sitä pidemmälle ongelma etenee ja pahenee. Alla olevassa ”kauhugalleriassa” on valokuvia parkkihalleista eri puolelta Suomea (ei kuitenkaan Kauppakeskus Saaren parkkihallista).
Kauppakeskus Saaren korjausratkaisuksi valittiin sementtipohjainen Cemprotec E-Floor, joka täyttää pysäköintihallien pinnoitteilta vaadittavan A2fl-s1 paloluokan. Karhennushiekaksi valittiin mineraalipohjainen Durop, jonka kulutuskestävyys on merkittävästi parempi kuin perinteisten kvartsihiekkojen. Pölyämisen vähentämiseksi betonilattiat käsiteltiin M1-hyväksytyllä Obtego R-50 suoja-aineella, joka vähentää lattian pölyämistä, likaantumista ja nesteiden imeytymistä.